Organizatorzy imprez firmowych w plenerze czy też miejskich pikników rodzinnych podejmują szereg inicjatyw, których celem jest m.in. zaproponowanie ciekawych atrakcji dla najmłodszych uczestników. W dobie Internetu oraz nadmiaru bodźców ze środowiska zewnętrznego, zapewnienie rozrywki dzieciom stanowi nie lada wyzwanie. Coraz częściej osoby odpowiedzialne za przygotowanie eventu decydują się na wykorzystanie dmuchanych zamków lub większych placów zabaw. Czy dmuchańce to naprawdę najlepszy pomysł, by zapewnić interesującą formę rekreacji dla dzieci?
Zobaczmy czy wynajem dmuchańcy to dobra propozycja dla organizatorów eventów na świeżym powietrzu. A może to również nisza, którą możesz wykorzystać, by rozwinąć własny biznes? Sprawdźmy czy warto postawić na dmuchane place zabaw.
Jakie atuty posiadają dmuchańce?
Dmuchane urządzenia do rywalizacji pomagają rozbudzić ducha rywalizacji. Dzięki nim można zorganizować szereg konkursów skierowanych do dzieci w różnym wieku. Mogą to być zarówno konkurencje indywidualne, jak i grupowe. To świetny sposób, by zintegrować najmłodszych uczestników imprezy, ucząc ich w ten sposób cierpliwości oraz walki fair play.
Dmuchany plac zabaw zapewnia również zdrową dawkę ruchu na świeżym powietrzu. W ten sposób dzieci mogą popracować nad swoją sprawnością fizyczną i jednocześnie dobrze się przy tym bawić. Dzięki temu organizatorzy mogą zadbać o profilaktykę zdrowotną wśród najmłodszych.
Dmuchańce umożliwiają korzystanie z jednej atrakcji przez wiele osób jednocześnie, co skutecznie minimalizuje ryzyko wystąpienia kłótni wśród dzieci. Co prawda, istnieje możliwość, że trzeba będzie poczekać w kolejce, ale z pewnością czas oczekiwania będzie krótszy niż w przypadku tradycyjnego placu zabaw, na którym jest jedna zjeżdżalnia.
Dmuchane atrakcje zdobią przestrzeń eventu i tworzą niepowtarzalną atmosferę. Można z nich korzystać również po zmroku, rozstawiając specjalne oświetlenie.
Dzięki znacznym rozmiarom mogą wyznaczać strefę przeznaczoną specjalnie dla dzieci, w której najmłodsi mogą nie tylko wyładować swoją energię, ale również skorzystać z innych propozycji takich jak np. malowanie twarzy czy zabawy prowadzone przez animatorów.
Wynajęcie dmuchanych atrakcji wraz z obsługą skutecznie odciąża pracę organizatorów. Dodatkowo takie rozwiązanie zmniejsza ryzyko wystąpienia nieplanowych wydatków, dzięki czemu osoby odpowiedzialne nie muszą się bać, że zostanie przekroczony budżet imprezy. Fachowa obsługa rozstawi dmuchańce, odpowiednio je zabezpieczy i będzie chroniła użytkowników, pilnując, by sprzęt nie został uszkodzony.
W ten sposób tworzy się nowa perspektywa biznesowa dla osób, które myślą o pracy na własny rachunek. Dobrze przemyślana strategia i wyjście z ofertą do potencjalnych klientów z czasem przyniosą pożądany rezultat. Po obsłudze kliku eventów klienci zaczną sami się zgłaszać. Zadziała tu marketing szeptany, który ma wielką moc. Kilka pozytywnych opinii wystawionych przez firmy czy instytucje pozwoli zbudować silną pozycję na lokalnym rynku. Od tej chwili praca stanie się czystą przyjemnością.