FAQ

Home 9 FAQ

W celu ułatwienia Państwu odnalezienia informacji na temat naszych atrakcji dmuchanych, przygotowaliśmy kompleksowy przewodnik FAQ. Zgromadzone tu pytania i odpowiedzi mają na celu rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące korzystania, wynajmu, zakupu oraz pielęgnacji naszych produktów. Znajdziesz również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszą stroną internetową. Dowiesz się jak przebiega proces składania zamówień i ich realizacja oraz nasza późniejsza opieka. 

Staraliśmy się odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań. Jeśli jednak wciąż poszukują Państwo odpowiedzi na konkretnie pytanie, serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami. 

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na zagadnienia z zakresu:

Zamówienia
Jak złożyć zamówienie?

Zachęcamy Państwa do składania zamówień drogą e-mailową, poprzez formularz zamówienia na stronie produktu (odpowiemy najszybciej jak to możliwe) lub telefonicznie.

Czy macie atrakcje dostępne od ręki na magazynie?

Część naszych atrakcji dostępnych “od zaraz” znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce “W magazynie” Informacje o pozostałych atrakcjach uzyskasz poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy montujecie sprzedawane przez was urządzenia?

Oczywiście, oferujemy opcję skorzystania z usługi montażu, której koszt i termin wykonania jest ustalany indywidualnie. Po więcej informacji zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Płatności
Czy przyjmujecie zaliczkę?

W naszej firmie używamy terminologii Zadatek.

Dlaczego muszę wpłacić zadatek?

Zadatek jest bezzwrotną formą zapłaty. W przypadku produktu na zamówienie płatność może być rozbita na 2 zadatki po 50%. Zadatek jest zabezpieczeniem dla nas i dla klienta w celu realizacji zamówienia. Po zapłacie w celu rozpoczynamy procedurę kupna-sprzedaży.

Ile wynosi zadatek?

Płatność pierwszej części zadatku 50% powinna nastąpić zgodnie z datą wystawioną na fakturze proforma.

Kiedy należy zapłacić drugą część zadatku?

Pozostała część kwoty zadatku powinna zostać uregulowana dzień przed wysyłką. O wszytkich terminach poinformujemy klienta telefonicznie lub mailowo.

Czy realizujecie zamówienia z odroczoną płatnością?

Płatność odroczona jest możliwa tylko w przypadku  instytucji rządowych.

Czy można zakupić urządzenie w leasingu?

Tak. Proponujemy EFL lub można wybrać swojego Leasingodawce

Czy można zakupić urządzenie w leasingu jeżeli jest się osobą fizyczną?

Nie. Leasing oferujemy tylko dla Przedsiębiorców.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Wystawiamy pełną FV.

Wysyłka
Kiedy zamówienie zostanie do mnie wysłane?

Zamówienie zostanie wysłane (jeśli jest na stanie i została zaksięgowana płatność na naszym koncie) w 1-2 dni roboczych. W pozostałych przypadkach czas ustalany indywidualnie. Towar można również osobiście w różnych magazynach na terenie kraju.

Czy mogę odebrać Dmuchańca osobiście?

Jak wspomnieliśmy wczesniej nie ma problemu, aby odebrać atrakcje osobiście. Niezbędnym jest uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy. Wskażemy miejsce magazynu w którym urządzenie będzie dostępne.

Czy montujecie sprzedawane przez was urządzenia?

Oczywiście, oferujemy opcję skorzystania z usługi montażu, której koszt i termin wykonania jest ustalany indywidualnie. Po więcej informacji zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Ile kosztuje wysyłka?

Ze względu na gabaryty naszych urządzeń wysyłka jest przeliczana indywidualnie dla każdego zamówienia. Największy wpływ na cenę ma rozmiar oraz waga. Istnieje również możliwość zorganizowania transportu we własnym zakresie lub odbiór osobisty z naszych magazynów.

Czy mogę wybrać dowolną firmę kurierską?

Oczywiście można wybrać dowolną firmę do dostarczenia urządzenia. Do ceny urządzenia należy wtedy dodać koszt wysyłki u danego przewoźnika.

Jaki jest czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia?

Średni czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia po jego wysłaniu to  1-3 dni roboczych. W przypadku produktu na zamówienie czas realizacji to 8-14 tygodni.

Z jakimi firmami kurierskimi współpracujecie?

Współpracujemy z różnymi dostawcami w zależności od rodzaju i wielkości sprzętu. Zawsze wybieramy najkorzystnieszą opcję dostawy dla naszego Klienta zarówno jeżeli chodzi o cenę, bezpieczeństwo i czas dostawy.

Jak wygląda dostawa towaru?

W przypadku atrakcji małych lub średniej wielkości wysyłka odbywa się standardowo kurierem. Wysyłka kilku urządzeń lub wielkogabarytowych realizowana jest za pomocą indywidualnego przewoźnika. W każdym przypadku możecie mieć pewność, że wybierzemy najbardziej optymalne rozwiązanie.

Reklamacje i zwroty
Jak wygląda procedura zwrotu?

Po ustaleniu zasadności zwrotu Klient wysyła na własny koszt produkt na wskazany przez nas adres. O dokładnej procedurze zwrotu poinfomujemy Klienta podczas rozmowy telefonicznej po zapoznaniu się z rodzajem i wielkością sprzętu.

Jak zgłosić reklamację?

Reklamację prosimy wysłać na adres email biuro@oli-dmuchance.pl. Prosimy szczegółowo opisać wszelkie elementy produktu co do których mamy wątpliwości. Prosimy o dołączenie zdjęć w załącznikach.

Ile potrwa naprawa?

Usterki wykryte w okresie gwarancji będą usunięte przez Gwaranta w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym niż 30 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez nasz serwis.

Czy mogę samodzielnie naprawić uszkodzenie w dmuchańcu?

Jak najbardzie. Zachęcamy do samodzielnej naprawy niewielkich uszkodzeń, które można szybko naprawić samodzielnie. Np. do każdego zamówionego dmuchańca dołączamy zapasowe łatki.

O naszych produktach
Z jakiego materiału są wykonane Dmuchańce?

Nasze Dmuchańce wykonane są z materiału PVC najnowszej generacji.

Czy urządzenia posiadają niezbędne atesty lub certyfikaty?

Oczywiście. Po dokonaniu zakupu Klient otrzymuje Atest (Orzeczenie Techniczne) oraz DTR (Dokumentacja Techniczno-Ruchowa). Oba dokumenty potwierdzają zgodność towaru z opisem oraz dopuszczenie do użytku.

Co zawiera zestaw?

Klient otrzymuje w zestawie wszystkie niezbędne elementy. W przypadku dmuchańców są to takie jak: dmuchawę. Torbę transportową.

Jak czyścić i dbać o Dmuchańce?

Kluczowe jest regularne dbanie o Dmuchańca. Zaleca się m.in. aplikację ślizgów środkiem typu „plak”, co gwarantuje optymalny poślizg i minimalizuje tarcie, co przekłada się na wydłużenie żywotności elementu. Niezbędne jest także czyszczenie dmuchańca przy użyciu bezpiecznych środków, takich jak płyn do mycia szyb czy mydło, aby uniknąć zabrudzeń i powstawania pleśni. Po sezonie, przed schowaniem, dmuchaniec musi być bardzo dokładnie wysuszony. Sposób przechowywania ma istotny wpływ na trwałość dmuchańca – zalecamy miejsca suche, wolne od wilgoci i dobrze wentylowane.

Jak przechowywać Dmuchańce?

Dmuchańce należy przechowywać w odpowiednich pokrowcach oraz suchych warunkach pod dachem, które zapewnią trwałość i nie spowodują uszkodzeń.

Jak wysuszyć Dmuchańca?

Dmuchańce należy suszyć na otwartej przestrzeni. Warto przetrzeć go szmatką, aby nie pozostały zacieki oraz odkurzyć.

Jak postępować w czasie deszczu?

W trakcie deszczu należy jak najszybciej odłączyć dmuchawę zasilającą od prądu oraz w miarę możliwości przykryć Dmuchańca plandeką zabezpieczającą.

Czy posiadacie własny serwis?

Tak, nasz serwis działa z reakcją do 24 godziny od zgłoszenia.

Ile jest gwarancji na urządzenia?

Gwarancja na produkt zależna jest od kategorii, w której się on znajduje. Np. gwarancja na dmuchańce to 2 lata na materiał oraz 1 rok na szwy.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje niewłaściwego użytkowania produktu, użytkowania produktu niezgodnie z instrukcją obsługi lub innymi stosownymi przepisami lub normami.

Jaka jest rentowność Dmuchańców? Kiedy inwestycja się zwróci?

Nasze urządzenia charakteryzują się wysoką rentownością, oferując możliwość odzyskania zainwestowanych środków już po zakończeniu pierwszego sezonu użytkowania.

Parametry

Czy urządzenie zmieści się w moim aucie osobowym?

Wszystko zależy od urządzenia i samochodu 🙂 W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt, pomożemy oszacować potrzebną przestrzeń bagażową na konkretną atrakcję.

Ile waży Dmuchaniec?

Nasza oferta Dmuchańców (a także innych urządzeń) charakteryzuje się dużą różnorodnością. Dlatego nie jest możliwe udzielenie jednoznacznej odpowiedzi na postawione pytanie. Każdy z naszych produktów jest dokładnie opisany w dedykowanej Karcie Produktowej, która zawiera informacje techniczne, w tym  wagę produktu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt. Będziemy w stanie udzielić informacji na temat wagi każdego urządzenia. Zakres wagowy naszych Dmuchańców waha się od 7,5 kg do 1800 kg.

Jaka jest kolorystyka dmuchańców?

Kolory naszych dmuchańców mogą być z całej palety kolorów RAL należy jednak wziąć pod uwagę, że grafika (nadruk) na realnym dmuchańcu może się trochę różnić od wizualizacji. Kolory na każdym monitorze (wyświetlaczu) mogą się różnić między sobą, kolory na urządzeniach różnie mogą też wyglądać w zależności od światła, więc trzeba to wziąć pod uwagę. Jeżeli zależy nam na konkretym kolorze, najlepiej podać nam jego cyfrowy numer.

Ile osób jest potrzebnych do obsługi?

Szczegółowe informacje dotyczące obsługi są zawarte w DTR, która zostanie dostarczona wraz z urządzeniem.

Jak długo wytrzymują ślizgi?

Około 200-250 imprez, zależne od sposobu użytkowania.

Jak długo wytrzymują schodki?

Około 170-200 imprez, zależne od sposobu użytkowania.

Ile jest zamków deflacyjnych w waszych urządzeniach dmuchanych?

Dwa do pięć, zależy od wielkości urządzenia.

Parki wodne naziemne

Instalujecie dmuchane parki wodne ?

Tak. Możemy zainstalować park wodny za dodatkową odpłatnością.

Doradzacie w kwestii utrzymania czystości w parkach wodnych ?

Tak, mamy spore doświdczenie w tworzeniu i obsłudze parków wodnych.

Doradzacie w kwestii ogrzewania parków wodnych?

Tak, mamy spore doświdczenie w tworzeniu i obsłudze parków wodnych.

Jak duży jest zwrot z inwestycji w naziemny park wodny?

Liczymy że w parkach rozrywki do 8 hektarów podnosi obroty o około 40%.

Czy Urzędy Miast i Gminy mogą mieć wodne parki naziemne?

Tak, jest to bardzo dobra promocja dla Miast i Gmin.

Tubing (snowtubing)

Czy są jakieś problemy z waszą nawierzchnią tubingową w upalne dni?

Nie. Mamy zastosowane pełne rolkowanie, które poprawia zjazd w upalne dni.

Czy wasza nawierzchnią tubingową wymaga nawadniania w upalne dni?

Nie. Mamy pełne rolkowanie dzięki temu nasze nawierzchnie nie wymagają polewania wodą.

Czy wasza nawierzchnią tubingową wymaga używania płynu poślizgowego w upalne dni?

Nie. Mamy pełne rolkowanie dzięki temu nasze nawierzchnie nie wymagają żadnych specjalnych płynów czy nawadniania. Można jeździć na sucho.

Jaka jest żywotność waszej nawierzchni tubingowej?

Przy prawidłowym montażu powinna wytrzymać około 10-15 lat

Na jakim podłożu można instalować wasz tubing?

Na każdym. Czy to naturalne zbocze, czy zbudowana konstrukcja, jeżeli tylko warunki pozwalają można dokonać instalacji.

Jaki długi może być wasz tubing?

Długość tubingu może być dowolna, należy zastosować odpowiednie nachylenie.

Własne projekty

Jak wygląda projektowanie urządzenia spersonalizowanego dla klienta?

a) Ustalamy kolorystykę, wzór, motyw itp.
b) Przygotowujemy projekt wstępny
c) Przesyłamy do akceptacji lub zalecanej poprawy
d) Przesyłamy projekt końcowy do akceptacji klienta
e) Jeśli będzie potrzebna zmiana druga, jest ona dokonana za opłatą. Kwota dopłaty zależy od zakresu zmiany. Jeśli jest minimalna, to nie pobieramy dopłaty.

Czy mogę zamówić Dmuchańca według własnego projektu?

Tak, jest możliwość zamówienia dowolnego Dmuchańca. Wystarczy dostarczyć nam takie dane jak: kształt, wymiary, kolorystyka i elementy dodatkowe, które mają być zawarte w projekcie. Całość jest ustalana indywidualnie.

Czy mogę zamówić inną wersję kolorystyczną urządzenia niż pokazana na stronie?

Tak, jest taka możliwość własnej konfiguracji kolorystyki i grafik.

Jak dużo wykonaliście projektów spersonalizowanych dla klienta?

Na tą chwilę wykonaliśmy ok 300 szt.