Dmuchańce to ciekawy przykład reklamy zewnętrznej, dzięki której w oryginalny sposób można wyróżnić się na tle konkurencji oraz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Dzięki nim stworzysz nieszablonową kampanię i umocnisz pozycję na rynku. Zobacz, w jaki sposób możesz szybko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Czym są dmuchańce reklamowe?
Dmuchańce reklamowe to rodzaj outdoorowej reklamy, która przykuwa wzrok, dzięki wyrazistym barwom, znacznym rozmiarom oraz różnorodnym kształtom. Mogą to być na przykład balony, słupy, bramki, butelki czy puszki z logo firmy lub bardziej niestandardowe formy kojarzące się z daną marką. Ciekawą atrakcją podczas eventu może okazać się dmuchaniec w postaci brand heroe, przy którym dzieci oraz dorośli chętnie zrobią sobie zdjęcie. Fotografie opublikowane w social mediach staną się kolejnym nośnikiem reklamowym, zapadającym głęboko w świadomości konsumentów.
Innym pomysłem na skuteczną promocję marki może być wykorzystanie tradycyjnych dmuchańców przeznaczonych do celów rekreacyjnych, na które wystarczy nanieść logo i nazwę firmy. Dmuchany park rozrywki to oryginalny pomysł na lokowanie produktów. Dzięki temu najmłodsi uczestniczy będą cieszyć się dobrą zabawą, a dorośli podświadomie zapamiętają oznaczenie przedsiębiorstwa. To dobry sposób, by zaznaczyć swoją obecność podczas eventów i zainteresować uczestników przygotowaną ofertą.
Dmuchańce — mobilna i praktyczna forma reklamy
Dmuchańce reklamowe są wykonane z trwałych materiałów, które doskonale sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych. Dodatkowo są ognioodporne, dzięki czemu mogą bez żadnych przeszkód być wykorzystane podczas imprez masowych. Wysokiej jakości grafika i żywe kolory przyciągają uwagę, a łatwy sposób czyszczenia pozytywnie wpływa na aspekt wizualny. Kolejnym atutem jest montaż nośnika reklamowego, który nie sprawia żadnego problemu. W prosty sposób można go również złożyć i przetransportować w inne miejsce. To szczególnie ważne, gdy często zmieniamy lokalizację.
Walory estetyczne mobilnego nośnika reklamy można podkreślić także po zmroku, montując odpowiednie oświetlenie.
Nieograniczone możliwości projektowe, mobilność oraz możliwość wielokrotnego wykorzystania dmuchańca to zalety, które czynią z niego funkcjonalne narzędzie marketingowe. To dobra inwestycja przynosząca wymierne korzyści biznesowe.
Gdzie warto umieścić dmuchańce reklamowe?
Reklamę outdoorową możemy umieścić praktycznie w każdym miejscu. Wszystko zależy od naszej kreatywności. Najczęściej towarzyszą imprezom masowym lub wydarzeniom sportowym, podczas których sponsorzy promują swoje marki. Możliwości jest jednak dużo więcej. Dmuchaniec może na przykład zdobić teren przynależny do firmy lub służyć jako wolnostojąca reklama wkomponowana w miejską architekturę.
Dmuchańce reklamowe nie tylko dla firm
Dmuchane nośniki reklamowe mogą z powodzeniem wykorzystać również urzędy. Idealnie sprawdzą się jako element promujący miejscowość czy też w lokalnych kampaniach społecznych. Dzięki pomysłowym inicjatywom urzędnicy mogą wspomóc przedsiębiorców z branży turystycznej, przyciągając do miasta tłumy turystów.